Film og Serie Anbefalinger
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Go down
Pyl
Admin

Dark matter på Apple tv+ Empty Dark matter på Apple tv+

Fre Mai 31, 2024 12:51 am
En fantasy/sci-fi serie. Handler om en man som blir kidnappet og havner i en annen dimensjon av sin verden, og han prøver å finne ut hva som har skjedd og ossen han kan komme tilbake der han kom fra. Virker som en spennende og proff serie. Rr på eps 3, så har ikke mer å komme med. Jeg har utelukket noe fra serien så jeg ikke spoiler for mye. Da jeg tror det vil ødelegge spenningen av å se den. Så langt for den terningkast 4. Kuken står hos deg nå tenker jeg din måsabjønn🤣
Admin
Admin
https://film.forumotion.eu

Dark matter på Apple tv+ Empty Re: Dark matter på Apple tv+

Fre Mai 31, 2024 3:08 am
Pyl skrev:En fantasy/sci-fi serie. Handler om en man som blir kidnappet og havner i en annen dimensjon av sin verden, og han prøver å finne ut hva som har skjedd og ossen han kan komme tilbake der han kom fra. Virker som en spennende og proff serie. Rr på eps 3, så har ikke mer å komme med. Jeg har utelukket noe fra serien så jeg ikke spoiler for mye. Da jeg tror det vil ødelegge spenningen av å se den. Så langt for den terningkast 4. Kuken står hos deg nå tenker jeg din måsabjønn🤣

Heftig skiit 😍 Kuken står når du blir sulten og blir slapp når du blir mett 🍆💦🤤
Admin
Admin
https://film.forumotion.eu

Tor Jun 06, 2024 6:08 pm
Pyl skrev:En fantasy/sci-fi serie. Handler om en man som blir kidnappet og havner i en annen dimensjon av sin verden, og han prøver å finne ut hva som har skjedd og ossen han kan komme tilbake der han kom fra. Virker som en spennende og proff serie. Rr på eps 3, så har ikke mer å komme med. Jeg har utelukket noe fra serien så jeg ikke spoiler for mye. Da jeg tror det vil ødelegge spenningen av å se den. Så langt for den terningkast 4. Kuken står hos deg nå tenker jeg din måsabjønn🤣

Så eps 1 før vi reiste til dere i bursdag. Tror dette et gull! 😍
Sponsored content

Til Toppen