Film og Serie Anbefalinger
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Go down
Pyl
Admin

GODLESS på netflix Empty GODLESS på netflix

Tor Sep 05, 2024 1:35 am
Skikkelig cowboy serie. Liker du ekte gammeldags cowboyfilmer er dette noe får deg, selv er jeg oppvokst med det. Gikk ikke annet på tven når jeg var ung og lovende. Noen kjente skuespillere og andre jeg ikke har sett før, men føler det er profft og bra laget. Helter og skurker, dreping og kjærlighet. Denne får 3,7 av 6 i terningkast. Bra cowboy serie og for film følelse av denne

Admin likes this post

Admin
Admin
https://film.forumotion.eu

GODLESS på netflix Empty Re: GODLESS på netflix

Tor Sep 05, 2024 7:32 pm
Pyl skrev:Skikkelig cowboy serie. Liker du ekte gammeldags cowboyfilmer er dette noe får deg, selv er jeg oppvokst med det. Gikk ikke annet på tven når jeg var ung og lovende. Noen kjente skuespillere og andre jeg ikke har sett før, men føler det er profft og bra laget. Helter og skurker, dreping og kjærlighet.  Denne får 3,7 av 6 i terningkast. Bra cowboy serie og for film følelse av denne

Har sett noe gammalt cowboy serie på TV'n som sikkert er samme du så på. Skulle ikke forundre meg om den gikk fortsatt. Cowboy filmer og serier kan være bra det og denne som sikkert har mer realistisk skyting fordi den er moderne er nok fett 😍😍

Pyl likes this post

Admin
Admin
https://film.forumotion.eu

Tor Sep 05, 2024 11:26 pm
Admin skrev:
Pyl skrev:Skikkelig cowboy serie. Liker du ekte gammeldags cowboyfilmer er dette noe får deg, selv er jeg oppvokst med det. Gikk ikke annet på tven når jeg var ung og lovende. Noen kjente skuespillere og andre jeg ikke har sett før, men føler det er profft og bra laget. Helter og skurker, dreping og kjærlighet.  Denne får 3,7 av 6 i terningkast. Bra cowboy serie og for film følelse av denne

Har sett noe gammalt cowboy serie på TV'n som sikkert er samme du så på. Skulle ikke forundre meg om den gikk fortsatt. Cowboy filmer og serier kan være bra det og denne som sikkert har mer realistisk skyting fordi den er moderne er nok fett 😍😍

Jeg har sett flere ting, men sikkert ikke så mye som deg, men den jeg kommer på som har gått i mange år tror jeg heter Bonanza, men tror det er mer drama og er ikke noe i nærheten av skikkelig cowboy serie.

Jeg har spilt i overkant av 20% av storyen til Red Dead Redemption 2 som er ett Cowboy spill som handler om overgangen fra den lovløse Cowboy tiden til ett samfunn med regler og orden. Der spiller man som er hardbarka kriminell i en gruppe som gjør mye fælt for å få til ett samfunn med lov og orden. Det er fra skaperne av Grand Theft Outo, med single player messig er Red Dead Redemption 2 både mye bedre å spille, men også generelt bedre. Det styrer man 1 karakter i motsetning til GTA hvor jeg tror man styrer 4
Sponsored content

Til Toppen